donderdag 22 augustus 2013

Instagram

Review: Real Techniques Blush & Stippling Kwasten


 Een tijdje terug, klik hier, schreef ik over de Real Techniques kwasten die ik nieuw had gekocht. Ik gebruik ze nu al vanaf April bijna iedere dag dus het is hoog tijd voor een review hierover!


De Blush Brush. Wat had ik hier veel over gelezen en gehoord! Ik geef eerlijk toe, ik vind hem niet echt wat. Ik krijg er niet veel product op, en ik heb het gevoel dat mijn blush meer op de kwast blijft zitten dan dat het op mijn gezicht komt. Voor de rest is hij wel hartstikke zacht, de kwaliteit is echt geweldig! Ik denk dat de Blush Brush beter gebruikt kan worden om mee te blenden (vervagen), dus ik doe hem zeker niet weg!


De Stippling Brush. Al sinds ik de stippling kwast van MAC had gezien wou ik hem hebben. Ik vond hem alleen ietsjes te duur. Deze kwast is zeker een geweldige vervanger ervoor. Ik gebruik hem iedere dag voor mijn foundation en soms ook voor mijn concealer. Ik ben er gewoon zo gek op, ik gebruik bijna mijn platte foundation kwasten niet meer. Wat wel jammer is, als ik mijn kwast was komen een paar haartjes los. Ik zou zo nog een stuk of 6 van deze kwasten kunnen kopen voor het geval ik ze niet meer kan krijgen, haha!

De Blush Brush zou ik niet opnieuw kopen, ook zou ik hem niet gebruiken voor mijn blush maar meer om mee te contouren of te blenden.  De Stippling kwast zou ik zoals ik al eerder zei zeker opnieuw kopen. Ik ben heel erg tevreden met de kwaliteit van de kwasten, en zou zeker nog andere kwasten van het merk willen proberen.

De Stippling Brush kost €14,99 en de Blush Brush €13,50. Beide kwasten komen van www.beauty88.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten