maandag 16 september 2013

Instagram

Outfit: Instagram Outfits

Top: Brandy Melville, Kimono: New Look, Broek: H&M, Tas: Michael Kors, Schoenen: ?

Ik weet dat mijn blog over beauty gaat. Toch heb ik vandaag een ander soort artikeltje voor jullie. Ik krijg regelmatig mailtjes met de vraag of ik meer outfits wil laten zien in mijn filmpjes. Dit doe ik meestal met GRWM filmpjes. Vandaag heb ik een paar van mijn Instagram outfits voor jullie op een rijtje. Ik hoop dat jullie dit soort artikels leuk vinden, laat het me weten en dan doe ik het wel vaker.

Jurk: River Island, Schoenen: Zara

Top: H&M, Shorts: H&M, Tas: Michael Kors, Schoenen: Converse, Bril: Ray Ban

Jas: Zara, Shirt: Mango, Broek: Zara, Tas: Primark, Schoenen: Jacky Luxery

Jasje: Uit Engeland, Shirt: H&M, Broek: H&M, Schoenen: Alyssa

Shirt: Zara, Shorts: Zara, Tas: Michael Kors, Sandalen: ?, Bril: Ray Ban

p.s. volgen jullie mij al op Instagram? @Hilalrabiaorhan

Geen opmerkingen :

Een reactie posten