donderdag 5 september 2013

Instagram

Review: MAC Rebel Lippenstift


Mijn eerste MAC lippenstift. In een eerder artikel, klik hier, vertelde ik al dat ik helemaal fan ben geworden van MAC. Werkelijk alle producten vind ik even fijn, en ik moet mezelf letterlijk vast houden om niet mijn hele loon te spenderen aan make-up. Same old story hé? Paar dagen terug heb ik het toch niet zo goed gedaan want ik kwam weer thuis met een nieuw product. En ik ben he-le-maal verliefd!


De Rebel Satin Lipstick. Een erg populaire kleur onder de beautyguru's. Een felle en aparte kleur. In mijn vlog van Antwerpen konden jullie zien dat ik een donker paarse/rode lippenstift ophad van Dior. Ik had daar nog mijn vraagtekens bij, maar toen ik deze kleur opdeed wist ik het meteen zeker! Een hele mooie paarse/bloedrode kleur, die wat mij betreft prachtig staat bij brunettes.


De textuur is zo lekker. Het is geen shine lippenstift, ook geen matte waarbij je eeuwige dorst krijgt. Een  romige lippenstift die lekker smeert. De pigmentatie is heel mooi, met 1 laag heb je eigenlijk al de juiste hoeveelheid en kleur. Ik weet dat deze lippenstift niet voor iedereen is weggelegd of dat het iedereens smaak is. Ikzelf ben gek op make-up, ja want dat was niet duidelijk, en ik vind het leuk om te experimenteren. 


Zo ziet de Rebel eruit op de lippen. Ik moet zeggen dat hij in het echt ietsjes donkerder is. Ik heb de lippenstift gecombineerd met een winged eyeliner op de ogen. Voor mijn fellow beauty liefhebbers raad ik deze kleur absoluut aan!

De Rebel van MAC kost €18,50 en is uiteraard te koop bij de MAC store.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten