maandag 14 oktober 2013

Instagram

REVIEW: MAC 116 Blush Brush


Kwasten zijn zoals jullie weten essentieel bij het aanbrengen van make-up. Ik heb thuis allerlei kwasten liggen, van professionele tot de wat goedkopere. In Antwerpen kocht ik mijn eerste MAC kwast en gebruik hem sindsdien dagelijks. Is de kwast zijn prijs waard? Lees snel verder!



De MAC 116 wordt gebruikt om blush aan te brengen. Ik heb voorheen een paar verschillende kwasten gehad die hetzelfde beloofden en waar ik helemaal niet tevreden over was. Toen ik de MAC kwast voor het eerst gebruikte, stond ik versteld en ik vroeg mezelf af: waarom heb ik dit niet eerder gekocht? 


De kwasten worden met de hand gemaakt en de ronde zachte haartjes zijn ideaal om je blush en/of highlighter prachtig aan te zetten. Ik vind het zelf ook een perfecte kwast om mee te contouren. De haartjes zijn rond afgesneden waardoor het gemakkelijk is om de natuurlijke vorm van het gezicht te volgen.


De kwast heeft een zwarte verpakking, zoals we wel gewend zijn van MAC, en heeft een wat kleinere vorm voor een blush kwast. Ik vind dit zelf prettiger omdat het zo makkelijker is om meer controle te hebben. De kwaliteit is echt perfect en de kwast pakt gemakkelijk veel product op. Ik vind de 116 van MAC echt een perfecte aanvulling aan mijn kwasten verzameling. Als ik naar een onbewoonde eiland had gemoeten dan zou ik deze kwast snel in mijn tas gooien!

De MAC 116 Blush Brush kost €34 en is te koop via www.maccosmetics.nl of in de MAC pro store.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten